Alla inlägg den 27 april 2010

Av Karin - 27 april 2010 19:20

Skulle ta de lugnt eftersom vi skulle till Cajsa på kvällen och ta de lugnt... not.

Följde med Christina och Katarina till Wessels, svansa efter som som en hund,

Affär in och affär ut.. Jag hatar de.. Men men, som den fredliga och goda modern man är så, ja de var bara att följa efter.

Inne på Kapp Ahl träffade jag min underbara vän StinaMini

  

Som också shoppade loss. Puss min vän.

Sen lurade jag in ungarna på Burger King, HA! Christina betalade..

Sen bar de iväg mot Eslöv och underbara Cajsa.

  

Hon bjöd på smörgåstårta och vin, vin, vin, vin och Arek kom med öl.


Sen brakade det loss, alla kom, det var så kul att träffa dom igen.

  

Jag och PelleBus, som försvann helt plötsligt...;)


  

Det första glaset.. Mmmmmmmm


  

Goa DixiBell, Kennet och så klarty Arek!

  

Mio spelade min låt, mycket bra som vanligt.

Metallica, when nothing else matters..


  

Underbara Christin och jag. Tidigt på kvällen...;)

  


Tack Cajsa, de var så mysigt, fast jag sov så det bara var du, Marei och Kennet som städade.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards