Alla inlägg den 8 april 2010

Av Karin - 8 april 2010 20:57

Fan Mia... Varför... först nu... nu kommer tårarna,

nu fattar jag att du är borta.

Fan Mia.. All din styrka, du kämpade som fan..  


Drömmar, förhoppningen om en ny chans.

Jag har letat, sökt djupt inom mig.

Och om jag går vilse, hittar jag en annan väg.

Jag kan göra en förändring på egen hand.

Jag rör mig framåt och jag kommer att bli starkare.
Ingenting, ingen, kommer att knäcka mig,
Jag kommer inte att ge efter för tvivel, den tiden är förbi.
Jag kan vara vem jag vill vara och börja leva mitt liv för min skull.
Jag börja om, kämpa på nytt..
Någonting, någonstans, som jag länge letat efter..
Jag lär mig sakta, tar en dag i taget och skulle jag förlora, eller misslyckas,
Kommer jag ändå klara mig....






Av Karin - 8 april 2010 07:27

Vilken underbart vacker dag att dö på.. Mia lämnade oss igår,

solen sken och dagen var ljuvlig.

Hon slipper smärtan, hon har inte ont, hon glömmer aldrig, oss..

Vi lider, vi sörjer, är förbannade, egoistiska,

varför lämnade du din son, din dotter, din man, styvbarn..

Richard behöver dig, han har ingen annan stabilitet i sitt liv.

Han var mycket ung när han fick ta hand om sig själv.

Jag har sett under hans 16 åriga liv, vilket liv han haft..

Stackars påg, allt han blivit utsatt för.

De som inte dödar - de härdar.

Richard är härdad, från ord, från verbal förnedring.

Du var där, ändock emellanåt på avstånd.

Nu är du hos honom dag och natt.


Richards SMS - 14.56 Skit i allt, Hon e borta


För fan Mia! Jag sa ju till dig att vänta på oss.

Hela vägen in till min mor sa jag, Vänta på oss Mia..

Jag ringde Christina, tänd ljus, Mia har inte långt kvar,

 tänd ljusen så hon vet vart hon ska söka.

Jag kan känna vrede, Fan, Mia, du ville ju att jag skulle komma..

Var de bara ett meddelande?

-Jag vill att du kommer Karin,

Men jag vill inte att du ska se mig så här sjuk..


Ja du "Kalma" du är borta, tack för alla inlägg och kommentarer du gett under alla dessa år, på facebook, bilddagboken, mailen.

Hur som helst höllt vi alltid kontakten och de är jag glad för.

Du är, var Richards mamma och han älskade dig utan sans o ranson.

Han kom tillbaka till dig.. Vad var de jag sa..


Ha ett underbart himmelskt liv.

Jag kommer att kalla på dig,

prata med dig, ta de lugnt här på natten bara..

Du vackra himmelske prinsessa..


  


Ovido - Quiz & Flashcards