Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Rubrik saknas

Av Karin - 10 februari 2012 23:54

Jag vet att detta ögonblick kommer att vara över i morgon när vi är nyktra.

Kommer vi känner samma eller låta det vara. Kommer du vara där?

Natten är nästan över och jag vill inte att vi ska skiljas.

Jag vill vakna upp med dig bredvid mig. Kommer du vara där?

Du rör mig och jag kan inte föreställa mig att vara någon annanstans.

Jag är allt utan ånger.

Så här är vi, men ändå kan jag inte släppa tanken på att förlora dig.

Jag undrar om vi kommer att leva detta sätt. Kommer du ihåg vad du lovade mig?


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 4 oktober 2014 13:50

  Jag tror på Karma, vad du ger är vad du får tillbaka. Jag tror inte du uppskattar verklig kärlek förrän du själv blivit bränd. Jag tror inte att gräset är grönare på andra sidan. Jag tror att du inte vet vad du har förrän du misst det.   ...

Av Karin - 31 januari 2014 11:35

Kommer du ihåg, Var det igår? Du tog en främande kvinna och kysste hennes hår. Sen förde vindarna dom vackra vilda fåglarna till mig.   Jag tycker om när du tar på mig.Jag tycker om när jag ser dig vid min sida.Jag tycker om när du finns hos...

Av Karin - 20 januari 2014 19:57

Min Älskade Morfar <3 Kommentera Av Karin - 31 mars 2012 18:49 Var på sittning idag. Såå underbart. Sa att idag är min mormor och morfar med mig. När de var min tur börjar Mariel Månfalk med; En man med högt hårfäste står bakom dig...

Av Karin - 20 januari 2014 15:17

Jag skulle kunna hålla mig vaken, bara för att höra dig andas.Titta på dig när ler, medan du sover.Medan du är långt borta i drömmarnas värld. Jag skulle kunna stanna i denna stund för evigt.Där varje ögonblick som jag spenderar med dig är ett ögon...

Av Karin - 10 augusti 2012 11:27

Om du måste lämna mig igen, tro då inte att jag klarar av smärtan Kan du inte stanna en dag till..   Lämna mig inte ensam så här, säg inte att det är sista kyssen. Vet du inte att vi har kommit så långt tillsammans, Du kan inte bara kasta ...

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards