Alla inlägg under september 2010

Av Karin - 27 september 2010 20:52

I´m Back..


Eller, jag har varit här hela tiden, njutit av mitt liv, oroat mig för Mio, saknat Peppe, haft städat och fint, jobbat sedan den 6 september, umgåtts med min underbara mor och styvis varje lördag, på lördag är det den femte lördagen på raken och jag är så nöjd.


Vet inte vad jag ska skriva, jag har ju min fb och skriver det mesta där.


Såg nu att min lille Anders logga in på MSN, min fina fina Anders.

Känt honom sedan 2006. Vi skilde oss ungefär samtidigt.

Prata mycket, stöttas varandra, haft så kul och mysigt ihop.

En hel helg på Sibbarps Camping, såååå mysigt vi hade. Saknar honom.

Avslöjar inte mer om honom, kommer alltid alltid att älska honom,

ingen ser eller förstår mig som han gör.

Och jag vet att jag alltid kommer att vara hans Körin.

Älskar dig Anders.


Av Karin - 14 september 2010 21:39

Min goa Katarina undrade vad det var för guld kulor
som jag hade i en lite gullig glas askpå bordet?
-Jag sa, de är Geishakulor.
 
-Aha sa hon, de e sånna avslappningskulor!
-Nä sa jag, de e de inte.
De är bl a till för att stärka muskulaturen i bäckenbottnen,
eller... för för sexuell njutning  förklarade jag
för henne, och visade en bild så att hon skulle se
bilden och texten ang kulorna.
 
Hon utbrister, -Ska man träna MUTTAMUSKELN????
 
Och jag svarade inte.. Tittade på henne och smålog...
 
Den blicken hon gav mig, med kulorna i handen (hehe)
Utbrast hon: -Har du använt dom???
 
Jag smålog och sa, tyst min mun, så får du socker..
  
Så jävla vacker!,
 

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards