Alla inlägg under mars 2010

Av Karin - 31 mars 2010 19:30

Det är ju inte 1 April förren i morgon, Hindrade de min mor..

Nä, just de. Lura sin endaste dotter på de viset.

Hon insåg ju senare att hon fick två flugor på en och samma smäll.. 

Så här var de. Min lilla liv, mitt allt ringer mig på jobb och säger,

-Hej Karin, vad gör du?

-Hej underbara mor, jag jobbar, vad gör du?

-Jag sitter här utanför vårdcentralen, kom ut och säg hej...

-Va e ni här? Jag kommer ut, direkt. (Hennes man är alltid med mor för hon har inget körkort så det var INTE alls ofattbart att hon bara skulle 'dyka' upp)

Jag rusar, hals över huvud (nästan) genom korridorer, förbi arbetskamrater, ut genom entré och där står min älskade styvfars bil. Störtar fram, och eftersom det regnar, rycker jag upp bakdörren och säger..

-Hejsan...Två väldigt förvånade zigenare tittar på mig..

Och jag säger..

Oj.. Förlåt, min styvfar har exakt samma bil, OCH färg på sin bil..

Dom bara skrattar och jag skäms som ett djur..

Nåväl. Dom kör iväg och jag ringer mor, har alltså fortfarande inte fattat att hon driver med mig..

-Var är du, säger jag?

-I min säng... flinar hon..

När jag sen berättar att jo visst, jätte kul aprilskämt, men att jag hoppade in i fel bil, flilnade hon inte längre, utan asgarvade och tyckte det var sååå kul...

 

Mmmmmmm, visst:(

 

 

  

 

Av Karin - 31 mars 2010 18:16

Så då ska jag börja om igen..

Nu är detta fjärde gången jag börjar,

får ju höra att den är så bra

och de märkte jag redan när jag skulle fylla i allting.

 

Först var de ju Lunarstorm, Weeiii..

1998 blev jag medlem där första gången,

men raderade mig efter ett tag,

ångrade mig och blev medlem igen..

Har fortfarande den kvar :)

 

Sen var de ju bilddagboken

och sen var det http://karinha.blogg.se 

men den är jag inte nöjd med, så jag provar här..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards