Alla inlägg under december 2011

Av Karin - 5 december 2011 17:02

Jag tackar gudarna för att du är min mamma,

Jag tackar gudarna för att jag fick bli din dotter.

Jag tackar gudarna att du stöttar mig i allt jag gör, varje steg jag tar.

Jag tackar gudarna för att du är du.

Jag tackar gudarna för att du är så stark i allt du gör.

Jag tackar gudarna att du klarar av allt och kämpar tills du når ditt mål.

Jag tackar gudarna att du inte låter någon spotta på dig,

Du har 3 underbara barn som tackar gudarna varje dag för att du är vår mamma.

Vi älskar dig mer än alla himlens stjärnor.

Du är vårt allt, du är våra andetag ♥

 





Av Karin - 2 december 2011 18:13

 

Har du någonsin gjort något du inte kan ändra, Något du aldrig kan ändra?
Jag har..
Har du någonsin varit så ledsen att du knappt kan stå,
Liggande på marken, huvudet i händerna?
Jag har..


Jag kan känna det allra innersta, men åh, jag vill låta dessa känslor växa.


Men inte gråter jag, Jag gråter inte..

Jag vet att det skulle vara bra, men jag gråter inte.


Har du någonsin försökt att le och dölja din smärta,
Även om du verkligen inte mår bra?
Jag har.


Har du någonsin stått i ösregnet och undrar om någonting någonsin kan känna detsamma, igen.
Du försöker att vara stolt över vem du är, men ändå, du måste låta dessa tårar falla..


Jag har.. Jag har..


.




 





Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards