Alla inlägg under februari 2012

Av Karin - 11 februari 2012 00:23

Jag kommer att berätta din historia om du dör..
Jag kommer att berätta din historia och hålla din kärlek vid liv det bästa jag kan.
 

Några dör unga..
Men du ser till att leva kvar länge, Det är så många saker som jag behöver säga till dig.
Snälla Lämna inte mig, vi sa att vi skulle dö tillsammans.

Jag kommer att berätta din historia när du dör tillsammans med dina tankar,
när världen du föddes i förändras med årstiderna

Kommer du avslöja denna dröm, kommer du slutligen att avslöja varför vissa dör unga..


 





Av Karin - 10 februari 2012 23:54

Jag vet att detta ögonblick kommer att vara över i morgon när vi är nyktra.

Kommer vi känner samma eller låta det vara. Kommer du vara där?

Natten är nästan över och jag vill inte att vi ska skiljas.

Jag vill vakna upp med dig bredvid mig. Kommer du vara där?

Du rör mig och jag kan inte föreställa mig att vara någon annanstans.

Jag är allt utan ånger.

Så här är vi, men ändå kan jag inte släppa tanken på att förlora dig.

Jag undrar om vi kommer att leva detta sätt. Kommer du ihåg vad du lovade mig?


 

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards