Alla inlägg under januari 2011

Av Karin - 11 januari 2011 19:56

Denna text fick jag av min dotter en gång, för länge länge sedan..


Då kan jag likabra börja med att skriva att du får mig direkt att börja gråta när du början me den inledningen,
jag älskar dig med,

nåt så fruktansvärt otroligt.


Jag har inte mycket att vara glad för i livet som jag känner, som jag sa till dig, jag har tappat livsgnistan.
En fråga jag stället mig jävligt ofta är; Varför lever jag?
Vad gör jag för nytta? För vem gör jag nytta?

Men att grubbla och inte komma på nåt svar räcker det att jag kommer och tänka på min underbara mamma som jag älskar skyarna högt, så mycket mer än det finns stjärnor på himlen.

Du är en av dom väldigt få som gör mig så glad, du är en av dom få jag verkligen kan le till och mena det, helt utan fejk.

Du behöver inte ge mig allt, för mig räcker det att du finns,

vi kan vara utan mat men vänta, vi klara oss ändå ellerhur?


Jag behöver inte ha gourme middag 7 dagar i veckan, jag klarar mig på vanlig middag eller ingenting alls, bara du finns till!

 

Städningen gör jag för att både göra dig glad och för min egen skull, som jag har sagt till dig vill jag ha det rent och fint.


Mother är din och min låt det kan ingen säga till om,
säger detsamma; ingen du, ingen jag.

Jag älskar dig
nu, då och föralltid!

 

Tinis...

 

Ha en underbart bra dag på jobb så ringer jag när jag har vaknat

PUSSPUSS <3

 

  

Av Karin - 4 januari 2011 22:21

Hej älskling, kom hit och stängde dig runt mig.
Jag förnekar det inte, Vi flyger över allt.
Håll min hand, låt inte mig falla.
Du har sådana fantastiska elegans
Jag har aldrig känt så här.

Visa mig himlen, Skydda mig, lämna mig andfådd.
Jag är lika rädd som du, fast jag knappt rör dig.
Jag ryser ner längst ryggraden, och det känns gudomligt.

 

Vet du hur det känns, att drömma en dröm,

Håll mig hårt, låt detta vara för evigt

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards