Alla inlägg under februari 2011

Av Karin - 17 februari 2011 11:28

  

 

Idag för 18 år sedan bestämde sig

Katarina, Ingrid, Iren att göra sin entré.

Hon skulle födas den 3 MARS, bra jobbat Katten... ;)

Kl 21,00 i kväll åker jag in på Malmö KK
(för 18 år sedan)


Denna unge har gett sig fan på att leva livet,

tidigare än beräknat.

Fruktansvärda värkar, hon gav mig inte en enda minut mellan värkarna så jag kunde vila och ta nya krafter, åhh nej, hon skulle ut!
Min älskade kusin Helene var nere från Hässleholm då och hon berättade för mig att det var värkar, jag skulle föda.

Hon skulle hämta min mor från jobbet

o skulle handla hamburgare på vägen hem.


Dom kom hem och jag sa hej då, hahaha KK Here I come.

Jag sa även till Helene, vill du bli detta barns Gudmor, och hon sa ja...

Från 24,00 till 04,43 hade jag en hektisk period för att få ut ungen, visste inte om det skulle bli en flicka eller en pojk, men ut kommer Katarina, och jag namngav henne direkt, istället för,

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards