Alla inlägg under juli 2011

Av Karin - 28 juli 2011 19:30

> Kan vi inte bara vara vänner?
Inte en chans i världen att någon del av din kropp någonsin får röra min kropp igen.

> Jag behöver lite utrymme.
...utan dig.

> Ser jag tjock ut i den här dressen?
Det var länge sedan vi bråkade.

> Nej, det går bra med pizza
...ditt snåla elände.

> Jag vill inte inleda ett förhållande just nu.
Jag vill inte inleda ett förhållande med DIG.

> Jag vet inte, vad vill du göra?
Har du verkligen inte planerat någonting för ikväll?

> Jag tycker om dig, men...
Jag tycker inte om dig.

> Du lyssnar aldrig.
Du lyssnar aldrig.

> Vi går för fort fram...
Jag tänker inte ligga med dig förrän jag vet om den där killen på gymet har en flickvän.

> Ja, ja!!! Precis där...
OK, nästan där, låt oss få det överstökat nu.

> Storleken har ingen betydelse.
...såvida jag inte vill ha orgasm.

Av Karin - 12 juli 2011 13:25


Jag har en kortlek där jag brukar dra ett kort och

se vad Änglarna har att erbjuda mig.. :)


"Det väntar nya möjligheter och förändringar i ditt liv!

Du har känt en längre tid att du vill gå framåt

och är redo att ge dig i kast med nya utmaningar.

 

Men det finns ingen anledning till brådska.

Bida din tid och låt naturen ha sin gång.

Den kommande förändringen är oundviklig.

Det kommer att ske då tiden är mogen.

Du kommer att få tecken och hjälp att gå framåt.

Ge noga akt på dina drömmar och tankar den närmaste tiden.

Vi änglar vakar över dig och hjälper dig framåt".

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards