Direktlänk till inlägg 4 oktober 2014

I Believe!

Av Karin - 4 oktober 2014 13:50


Jag tror på Karma, vad du ger är vad du får tillbaka.


Jag tror inte du uppskattar verklig kärlek förrän du själv blivit bränd.


Jag tror inte att gräset är grönare på andra sidan.


Jag tror att du inte vet vad du har förrän du misst det.

 

Jag tror vi lägger vår lycka i andras händer.


Jag tror jag är mest älskad när jag är helt ensam.

 

Jag tror att dina mest vackraste funktioner är ditt hjärta och själ.


Jag tror att familjen är värt mer än pengar eller guld.


Jag tror på kärlek överlever döden ända in i evigheten.

 

 

Savage Garden

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Karin - 31 januari 2014 11:35

Kommer du ihåg, Var det igår? Du tog en främande kvinna och kysste hennes hår. Sen förde vindarna dom vackra vilda fåglarna till mig.   Jag tycker om när du tar på mig.Jag tycker om när jag ser dig vid min sida.Jag tycker om när du finns hos...

Av Karin - 20 januari 2014 19:57

Min Älskade Morfar <3 Kommentera Av Karin - 31 mars 2012 18:49 Var på sittning idag. Såå underbart. Sa att idag är min mormor och morfar med mig. När de var min tur börjar Mariel Månfalk med; En man med högt hårfäste står bakom dig...

Av Karin - 20 januari 2014 15:17

Jag skulle kunna hålla mig vaken, bara för att höra dig andas.Titta på dig när ler, medan du sover.Medan du är långt borta i drömmarnas värld. Jag skulle kunna stanna i denna stund för evigt.Där varje ögonblick som jag spenderar med dig är ett ögon...

Av Karin - 10 augusti 2012 11:27

Om du måste lämna mig igen, tro då inte att jag klarar av smärtan Kan du inte stanna en dag till..   Lämna mig inte ensam så här, säg inte att det är sista kyssen. Vet du inte att vi har kommit så långt tillsammans, Du kan inte bara kasta ...

Av Karin - 23 maj 2012 20:11


Ta ett djupt andetag, Lugna ner dig, säger han till mig. Om du spelar detta spel, måste du vinna. Ta en pistol, och räkna till tre.   Jag börjar svettas, rör mig långsamt. Ingen tid att tänka, min tur att spela. Du kan se mitt hjärta...

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards