Alla inlägg den 23 april 2010

Av Karin - 23 april 2010 20:35

... kom in till Posten och ville skicka ett postogram till sin mamma som befann sig utomlands.

Den manliga expediten sa att det kostar 750 kr.

- Jag har inga pengar men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min mamma.

Expediten tittar på henne med ett höjt ögonbryn:

- Vad som helst?

- Ja, svarar hon, vad som helst.

- Okej, följ med mig...

De går in på ett rum och stänger dörren.

- Nu, gå ner på knä, säger expediten.

Blondinen går ner på knä.

- Dra ner gylfen.

Blondinen drar ner gylfen.

- Ta fram "Petter Niklas"...

Blondinen tar fram "Petter Niklas" med båda händerna.

- Sätt igång, säger expediten och blundar.

Blondinen för sakta sin mun fram till "Petter Niklas", formar sina läppar och säger:

- Hallå, mamma.. Kan du höra mig?

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards