Alla inlägg den 1 april 2010

Av Karin - 1 april 2010 17:26


Jag såg min kompis Malin komma körande i en splitterny cab. Malin stannade vid mig och visade upp ett stort smil, mycket nöjd med sin nya bil!
- Var har du fått bilen ifrån? frågade jag
- Acke gav den till mig.
- Gav den till dig? Jag visste att han gillade dig, men det här är ju löjligt!
- Så här var det, sa Malin. Vi var ute och åkte mitt ute i ingenstans. Helt plötsligt kör Acke in på en liten skogsväg, stannar och kliver ur bilen. Sen kastade han av sig alla kläderna och sa:
- Malin! Kom och ta det du vill ha!
Så jag tog bilen och åkte iväg!
Jag sa, du är smart Malin, hans kläder hade aldrig passat dig..

Jag såg min kompis Malin komma körande i en splitterny cab. Malin stannade vid mig och visade upp ett stort smil, mycket nöjd med sin nya bil!
- Var har du fått bilen ifrån? frågade jag
- Acke gav den till mig.
- Gav den till dig? Jag visste att han gillade dig, men det här är ju löjligt!
- Så här var det, sa Malin. Vi var ute och åkte mitt ute i ingenstans. Helt plötsligt kör Acke in på en liten skogsväg, stannar och kliver ur bilen. Sen kastade han av sig alla kläderna och sa:
- Malin! Kom och ta det du vill ha!
Så jag tog bilen och åkte iväg!
Jag sa, du är smart Malin, hans kläder hade aldrig passat dig..

Ovido - Quiz & Flashcards