Alla inlägg den 5 april 2010

Av Karin - 5 april 2010 20:20

Detta har jag aldrig upplevt, denna känslan, fan asså.

Vad ska man säga och göra.. Fan, att vara medveten om att det snart är slut.

Bara ligger och väntar, vad gör man, vad ska jag säga till henne..

Hon fick dock uppleva riktigt lycka, efter allt helvete hon gått igenom.

Hon är lycklig, hon älskar sin man, sina barn och jag önskar att hon har det bra.

Jag ska till henne på onsdag.. Vad ska jag säga.. ? Låter jävligt sjuk att säga,

-Hur e de..?

Jag tror inte man behöver säga så mycket. Jag ska bara vara där för henne.

Visa att jag fortfarande tycker om henne, som jag alltid har gjort.

Hon har gått igenom ett mindre helvete pga en annan "person" i min närhet.

Hon har blivit så jävla illa behandlad, utsatt för så mycket skit.

Pga att han är en feg lite jävla patetisk skitstövel som ljuger och bedrar utan

att blunda, han bryr sig inte om vem han drar ner i helvetet med sig, för det är precis dit han är på väg.

Och nu får han ju som han vill, de som han alltid sagt, fy fan ditt svin, hur känns de, är du nöjd nu?

Ovido - Quiz & Flashcards