Alla inlägg den 7 april 2010

Av Karin - 7 april 2010 17:11

Ja.. vad ska man säga..

Kom inte med dom traditionella meningslösa repliker,

Beklagar sorgen, hon har de bättre nu, hon lider inte längre...

Hon är död, inte gått bort, de e de värsta jag kan höra!
Vaddå gått bort. Vart har hon gått?

Hon är död, hon har lämnat oss,  sin son, sin man..

Alla sörjer olika..

Hon ville träffa mig, vi har alltid haft kontakt,

fast jag var hennes fd svägerska.

Hon och jag tyckte exakt samma om hennes, "ex"

Vi brydde oss inte om honom, som behandlade henne som skit,

Alla glåpord, allt hennes son fått höra..

Nä du, Vackra Mia,

Du har haft ett helvete de vet jag,

Jag säger inte att du, vi, nån har varit perfekt.

Men du fann din livs kärlek, din man, ditt underbara bröllop..

Din underbara son, min lille Tiger.. Vem har han nu?

Jag hoppas och tror att din man och hans söner är där för honom..

Och jag, naturligtvis, så gott jag kan. Farmor..


Ofattbart, ofattbart bara..


Ovido - Quiz & Flashcards