Alla inlägg den 22 april 2010

Av Karin - 22 april 2010 16:24

Jag har nånstan berättat som styvmorsans hund, Stanley.

Han tar fan i mig alla priser som finns,

Från de han var valp till Best i Show osv osv..

Han är en Champ och nu.. Vet ni har han har gjort?


Se resultatet nedan

   


  


sån Gottegris...hund..

Av Karin - 22 april 2010 15:17

Jag har förmånen att känna en Häxa, en sann och underbar Häxa.

Kan hon se i framtiden - Ja

Kan hon se på andra sida - Ja

Kan hon höra från andra sidan - Ja

Är hon duktig - Ja

Har hon alltid rätt - Ja (hahaha)

Ska jag till henne på lördag - Ja

Ska vi ha kul - Ja

Hon kom till mig genom mitt ex, hon var hans ex..

Någon mer livfylld och underbar människa finns nog inte.

Inte ett moln på hennes himmel.

Bara se på henne, hon lyser glädje!


  

Ovido - Quiz & Flashcards