Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Karin - 29 juli 2010 19:55

Livet är större, Det är större än dig,

och du har inte mig längre.

Jag går den långa vägen, avståndet syns i dina ögon.

 

Jag sagt för mycket, jag har gjort upp reglerna.

Det är jag, det är jag där i hörnet,

Det är jag, det är jag där i rampljuset

Att försöka hålla jämna steg med dig,

jag vet inte om jag kan göra det..

 

Jag har sagt för mycket,

Jag har inte sagt tillräckligt.

Tyckte jag att jag hörde dig skratta,

Jag tyckte att jag hörde dig sjunga,

Tror att jag såg dig försöka..

 

Varje viskning, dygnets vakna timmar

Väljer mina bekännelser,

försöker hålla ett öga på dig.

Som en sårad, vilsen och blind dåre, idiot
Jag sagt för mycket..


Tänk på detta, anser att detta,
En antydan av århundradet.
Misstaget som fick mig på knä,

Misslyckadet..
Tänk om alla dessa fantasier
Kom flygandes till mig.

Men det var bara en dröm,
Det var bara en dröm.

Prova, gråta, varför försöka?
Det var bara en dröm, Bara en dröm

Ovido - Quiz & Flashcards