Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Karin - 25 juli 2010 20:14

.. Fucking jävla piss satans skit shit fy fan vad jag är lack!!!!


TELE2 bredband, vilket jävla piss, värsta skit jag varit med om. Fattar ni, varje dag!!! kopplar skiten ner och sen har jag ett helvete att få igång de igen.


Fan att man är så jävla lättlurad.


Telia som jag hade innan var det ALDRIG några problem med, och då menar jag ALDRIG.


Uppsägning, ähhh ja vad tror ni! Var dag kopplar den ner, varenda jävla dag!


Hände det de med Telia? NÄ!!!!! Med detta skulle vara sååååå mycket bättre, och sååå mycket billigare


Hade haft skiten i 2 dgr när jag fick ett meddelande, jag hade använt 99% av de jag hade betalt för??? VA?????? äh.. ok..


Uppdaterar, och dom säger, vill du ha obegränsad uppkoppling.. Vad då sa jag?

Ja, då lägger vi till det på ditt abonnemang, så du har dina 18 mån nu och så plusar vi på 18 mån...

FUCK YOU!!

Allvar, tror ni jag vill ha kvar detta skitet, bunden i 1½ år, tack för den jävla näsbrännan!

Ovido - Quiz & Flashcards