Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Karin - 18 juli 2010 18:08

Halv lulliga kom till slut jag och Åsa hem, helt och nyktra,

till skillnad från när vi körde från Skirö..;) Skoja bara.


Blev liiite rädda för när vi kör hemmåt, möter vi en polisbil som blinkar med helljusen, vi ser att dom VÄNDER och kör efter oss... Satan i gatan!!!

Men de var blien framför oss som dom ville åt. Så, dom ligger bakom denna bil i ca 3-4, kanske 5 km men BLÅLJUS.. Reagerar föraren..? Nä, just de, så dom fick köra om och visa att dom var där, dom skulle kanske kollat om han hade bakspeglar på bilen. Men jag och Åsa Lempert bra, PHUUU.......


Foto kan jag inte lägga in än, försökt skaka fram dom från kameran men de går inte..  Så håll ut, en dag till.


Mer info om detta underbara perfekta bröllop kommer.

Och jag menar perfekt, ingen ting blev fel, absolut INGENTING.

Det hade regnat under dagen, Malin ville såååå gärna åka häst och vagn, men regnade det, var de kört.

Hon fick åka sin häst och vagn med sin nyblivne make Andreas.


Hon hade en önskan till, o de var att dricka champagne utan för Wally Säteri, och de fick hon, de fotades osv..

Sen går vi ner till matsalen och sätter oss.


5 minuter senare ÖPPNAR sig himmeln. Vi dansade och hade såå kul hela kvällen/natten. Vid 4-5 tiden i morse gick vi ner och badade i sjön, sååå skönt.

Efterfest som jag tror slutade vid.. 6... Inte bra.


Puss och kram, Ryggläge NU!

Ovido - Quiz & Flashcards