Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Karin - 27 juli 2010 20:44

...Så att det gör ont.

Att älska någon som man vill älska mer...

Syns kärleken? Vet du om den, känner du av den?

Jag vill att du ska veta, du säger, -ja jag vet.

Men jag vill gå in i märgen på dig, fattar du,

Begriper du min djupaste kärlek till dig,

fast att jag inte säger det varje dag?

 

Den ska inte tjatas sönder,

men jag är så rädd för att kanske en dag,

kanske du på nåt vis glömmer, 

inte för att du är senil osv, men, ja jag vet inte.

 

Fan, du är mitt allt, min finaste, min själsfrände.

Du är min mor, du är mitt allt.

Fan, fan om jag mister dig.

Får ångest ibland när jag inte

pratat med dig på 2-3 dagar.

 Du är min dyraste ägodel.

 

Skulle aldrig göra dig illa,

så som jag vet att andra har gjort!

Sett ditt hjärta blöda när dina nära..

Mmmm just de, jag vet om det.

När dina närmsta gjort dig så fruktansvärt illa...

Men du mor, fuck dom.

 

Du och jag vet,

det du inte vet och det jag inte vet.

De är fan i mig inte värt att veta.

 

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards