Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Karin - 26 maj 2010 21:46

Helt otroligt, helt mysko med ohhh så sant.

Min farmor har hälsat på. Cajsa min vän skrev på sin blogg att nån stört henne.

Hon är medial, ett jäkla bra medium fan asså..

En kvinna stör henne, kvinnan visar henne ett vardagsrum,

MITT!!! Vardagsrum. Hon skickar ett SMS till mig, Karin ring mig!

O sen sätter hon igång och berättar, och jag lovar, det är helt jävla omöjligt för Cajsa att veta det denna dam ger henne.


Hon beskriver min farmor, en kvinna med vitt hår, stora bröst och stor häck... Hmmm alla ni som känner mig och min häck, vet att den häcken går i släkten...

Hon visar Cajsa ett stort vitt hus, stor ljumen, mysig trädgård.

Att jag åkt till henne.. Att hon blev lämnad ensam och levde ensam länge

efter att hennes man, min farfar plötsligt dog.


Det finns en sak som hon absolut vill att jag ska ha, vad det är vet jag inte.

Inte Cajsa heller, hon bara säger, det är en sak hon vill du ska ha,

kanske den har åkt ut till min far, som jag sedan ska ärva, få..

Hon berättar om bråken här hemma, mellan mig och mina barn, ups..

Dispyr så sent som igår, ups.. Skällde på Christina..

Sen visar Farmor Cajsa Kevin, farmor meddelar Cajsa att Kevin har bekymmer, som han sedan berättat för mig så de blir mitt bekymmer.. Ups..

Var hos läkaren i måndags, vi kom överens om en sak, som Kevin vill o då blev de ett litet orosmoment för oss. (Ingen fara).


Farmor säger, Karin har börjat äta bättre.. Mer grönsaker, bra Karin.

Farmor säger, Karin är bekymrad över sin far, de behöver hon inte vara.

Farmor visar Cajsa en man, din fars bror säger Cajsa.. Ups.

-Hur blir det med baket frågar Cajsa mig, du ska baka,

varför har du inte gjort de..? Ups..

Var tvungen att erkänna för Cajsa att ja, jag har varit på väg att baka

ett antal gånger, kanelbullar..


Sen blir farmor lite.. arg, rynkar panna och berättar att mina barn tycker att dom blir orättvist behandlade av mig, men icke sa nicke tycker farmor, Karin drar alldeles för srotr lass själv.. Ahhh.


Nu kommer det viktigast!!!

Farmor visar Cajsa en man, en lång, grov man, ljus, blod, rödlätt nånting,

180-185 cm, stor.. Inte tjock men stor.. Ljusa kläder.

Vem är de undrar Cajsa, Ha tänkte ja, du de vet jag inte, ingen jag träffat;)

-Har du inte, hon visar mig denna man, 30-40 år, ingen du träffat?

Nej säger jag..

Aha, nu visar hon mig vatten, en brygga.. små hus runtom.

-Ja Klagshamn är vi ju vid på sommaren, ja för detta gäller

sommaren säger Cajsa..

-Ska du campa i sommar säger Cajsa..

-Nä de ska jag inte, jag?? campa hahaha..

-Du ska sova över nänstans i alla fall, o där finns det vatten och

en brygga, o dessa små stugor runt om..

-Men vänta säger jag, jag ska på bröllop i sommar och jag ska sova

över där och där är en brygga, vatten och små stugor runt..

-Ja säger Cajsa, farmor förknippar mannen med detta ställe..

-Aha, jag ska alltså träffa min framtida man på ett bröllop.. Hehe;)


Hon berättar så mycket mer och när vi lagt på berättar jag allt för mor.

Mor tittar på mig och säger, men tjuvahålan, där är ju också vatten, en brygga och en massa små stugor, och dit ska vi ju, och sova över.

Tycker jag låter toppen, om det nu är där Han kanske dyket upp;)
Ska dit redan i juni.. bröllopet är i juli... hehe..

Ska hem till min far i morgon och berätta allt, Låna lite fotoalbum, jag måste visa Cajsa huset farmor visade, och även foto på farmor.


Återkommer.

In o kolla på Cajsas blogg.. Jag lovar, ni kommer att fastna och läsa den dagligen.

Tack kära kära Cajsa. 


http://cajsadiva.bloggplatsen.se/


Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards