Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Karin - 7 augusti 2010 17:15

En anledning till varför man ska vara ensam?

Så många ord för brustet hjärta.
Det är svårt att se en röd kärlek.
Så svårt att andas, gå med mig,

och kanske den mörka natten snart ljusnar..
Vild och fri kan jag känna solen.
Alla mina önskemål kommer att slå in.


Är det den här känslan jag måste gå runt med?
Varför kan jag inte vara där du är?
Det är något som saknas i mitt hjärta.
Livet går vidare, som om inget har hänt.
Ögon av sten observera kärleken.
Ögonen säger aldrig förevigt, bara sneglar och observerar..
Det finns ingen kontroll, är du med mig nu.
Det finns ingenstans att fly till,
Jag har ingenstans att ta vägen.
Överger mitt hjärta, kropp och själ.
Hur kan du be mig visa känslor, som aldrig du själv visade?


Du saknas i mitt hjärta.



  

Av Karin - 7 augusti 2010 16:48


Jag minns mitt liv.

Skuggan av en man, ett ansikte genom ett fönster.

Gråten i natten, natt som blev till morgon, bara en annan dag.

Alla människor som passerar min väg.

Ser i deras ögon, jag ser ett minne.

Jag aldrig insett hur lycklig du gjorde mig..

Du kom, och du gav utan att ta tillbaka..

Men jag skickade bara iväg dig.

Du kysste mig och hindrat mig från att skaka,

jag behöver dig så..

 

Jag står vid kanten av kärlek..

Men jag gick därifrån, när all kärlek var min.

Fångas upp i en värld där bara karriären gäller.
Tårar i mina tankar, ingenting rimmar..
Gårdagen var en dröm, smärtan kallar,
Tårarna rinner, väntar på att smärtan ska ringa..



   

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards