Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Får ibland reda på av mina barn, hur dom älskar och uppskattar mig,

Av Karin - 12 juni 2010 19:38

Den underbara uppväxt dom fått, att jag alltid varit där för dom.

Alla gånger jag ställt upp och ställt upp och ställt upp...


Christinas 28!!! fotoalbum, där JAG tagit alla foto..

Katarinas 18!!!! fotoalbum där JAG tagit alla foto..

Kevins 13 album där JAG tagit alla foto..


Fan vilken jävla bra mamma jag varit/är<3


Jag klarade det,

22 år o nybliven mamma..

25 år och tvåbarnsmor..

30 år och trebarnsmor.


Och tanken på hur väl mina barn känner mig, när dom berättar saker för mig OM mig, att dom vet...

De är så jävla häftigt.. Dom känner mig så bra.


Chistina var 3 år när jag tog henne, varje lördag till Bjärreds knatteridning..

Jepp, hon började rida när hon var tre..


Jaja.. Dom uppskattar verkligen vad jag gjort för dom, och gör för dom.

Dom säger ofta, vi har haft en underbart fantastisk uppväxt..

Fram tills skilsmässan, och allt skit, smutskastning dom fick höra om mig.

Jag lovar, det är INTE vad ens barn vill höra om en.

Verbal misshandel i allra högsta grad.


Slå mig, spotta på mig, håna mig, de rinner av mig som vatten på en gås,

Men ge fan i mina, våra barn. Varför lät du dom lida..

Christina vände dig ryggen pga alla sms du skickade mig.

Katarina lockade du tillbaka när jag begärde underhåll, innan dess sket du i om hon kom eller inte. Och det vet hon men hon som Christina bodde på heltid hos mig.

Kevin har du använt som kurator, som nu måste gå till kurator..


Jag kommer så väl ihåg innan jag flyttade (lämnade allt, hem, hus, bil, TV mm mm)

Hur han med ord och pengar lockade barnen till sig och jag tänkte..

En dag har jag dom, utan mutor, när dom insett vad han gjort..

Och den dagen kom, när jag hade Katarina och Christina hos mig, alltid.

Dom ville inte bo nån annanstans än hon mig, Kevin var för liten för att bestämma var han ville bo.


Varför skriver jag detta, jo för det är skönt att skriva av sig, OCh att låta andra få veta hur jävlig min skilsmässa var, hur smutsig och ful den var.

Allt skitsnack som jag inte kunde försvara mig från..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 4 oktober 2014 13:50

  Jag tror på Karma, vad du ger är vad du får tillbaka. Jag tror inte du uppskattar verklig kärlek förrän du själv blivit bränd. Jag tror inte att gräset är grönare på andra sidan. Jag tror att du inte vet vad du har förrän du misst det.   ...

Av Karin - 31 januari 2014 11:35

Kommer du ihåg, Var det igår? Du tog en främande kvinna och kysste hennes hår. Sen förde vindarna dom vackra vilda fåglarna till mig.   Jag tycker om när du tar på mig.Jag tycker om när jag ser dig vid min sida.Jag tycker om när du finns hos...

Av Karin - 20 januari 2014 19:57

Min Älskade Morfar <3 Kommentera Av Karin - 31 mars 2012 18:49 Var på sittning idag. Såå underbart. Sa att idag är min mormor och morfar med mig. När de var min tur börjar Mariel Månfalk med; En man med högt hårfäste står bakom dig...

Av Karin - 20 januari 2014 15:17

Jag skulle kunna hålla mig vaken, bara för att höra dig andas.Titta på dig när ler, medan du sover.Medan du är långt borta i drömmarnas värld. Jag skulle kunna stanna i denna stund för evigt.Där varje ögonblick som jag spenderar med dig är ett ögon...

Av Karin - 10 augusti 2012 11:27

Om du måste lämna mig igen, tro då inte att jag klarar av smärtan Kan du inte stanna en dag till..   Lämna mig inte ensam så här, säg inte att det är sista kyssen. Vet du inte att vi har kommit så långt tillsammans, Du kan inte bara kasta ...

Presentation


Jag är jag, bara jag. Varken mer eller mindre.
Älskar att skriva, tar paus ibland men återkommer alltid.

Ett ord eller två..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards